مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس قصد فروش پوگبا را ندارد

یوونتوس قصد فروش پوگبا را ندارد

مدیر برنامه های پل پوگبا اعتراف کرد که در حال مذاکره با رئال مادرید است، اما هیچ چیز از آینده ی ستاره ی یوونتوس مشخص نیست:

 

مصاحبه ای که امروز صبح از محتویات تیتر و صفحه ی اول از رایولا در سایت ترجمه کردیم بسیار نگران کننده بود، اما به نظر می رسد صفحه ی اول مارکا و متن اصلی تفاوت هایی دارند، متن کامل را با هم می خوانیم:

 

ما امیدواریم که پل برای 10 سال آینده یک سوپر استار فوتبال باشد. سال قبل یوونتوس با 4 باشگاه مختلف به توافقات اولیه رسیده بود، اما پل نمی خواست برود. ما در ذهنمان یک پروژه ی فنی را در نظر داریم. همه ی ما بسیار آرام هستیم. چیزی که بیستر از همه مهم است پروژه ی تیم است، این مسئله از پول اهمیت بیشتری دارد. او در یوونتوس خوشحال است. ما در حال حاضر با 2‐3 تیم که پروژه ی تحسین برانگیزی دارند در حال مذاکره هستیم، اما در حال حاضر او باید آرام باشد و به یورو فکر کند. هر تابستان من با رئال، منچستر یونایتد، چلسی، بایرن مونیخ و منچستر سیتی صحبت می کنم. رئال در 2 سال گذشته رابطه ای شفاف و حرفه ای با من داشته است. می دانیم که رئال او را می خواهد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما در فاز اولیه ی مذاکرات هستیم، چیزی که مهم است تصمیم زیدان و باشگاه است.

 

برادر تونی کروس اخیرا گفته بود که این بازیکن از پوگبا ارزشمندتر است:

 

پوگبا به اندازه ی آنچه که باید و شاید برایش پرداخته شود و آنچه که بازار برایش پیشنهاد می کند، ارزش دارد. بهتر است از برادر کروس در این مورد نپرسیم. اگر من مدیر رئال بودم، کروس را می فروختم و تیمی جدید می ساختم. مشکل پول نیست، معیارهای مهم تری نقش ایفا می کنند. شما ممکن است تمام پول های جهان را خرج کنید اما اگر پروژه تان جواب ندهد ….

 

او در بخش های دیگری از صحبت هایش نکات دیگری که با حرف های ابتدایی اش در تضاد است بیان کرد:

 

یووه نمی خواهد او را بفروشد، آنها باشگاه بزرگی هستند، همیشه بوده اند. وقتی با آنها قرارداد امضا کردیم، در مورد این واقعیت بحث کردیم که اگر یک پروژه ی جدی خودش را نشان دهد، یووه با تیم خریدار یک مذاکره ی منطقی داشته باشد. اگر یوونتوس پیشنهادات پارسال را قبول می کرد، می توانست گرانترین خرید تاریخ باشد، اما این نه هدف پوگباست، نه هدف من. او به دنبال یک پروژه است و در هر صورت آینده در دستان اوست، وقتی او به یوونتوس آمد اوضاع آسان نبود، چرا که بازیکنان جوان در ایتالیا فرصت کمی به دست می آورند و مربیان نمی دانند چطور آنها را کنترل کنند. وقتی به ایتالیا آمد 18 ساله بود، حالا 23 سال دارد.

 

رایولا در پاسخ به این سوال که آیا او پوگبا را به سمت و سویی سوق می دهد، گفت:

 

من نظرم را به او خواهم گفت. من فقط می خواهم او خوشحال باشد، این مهم ترین مسئله در دوران حرفه ای یک بازیکن است. فروختن یک بازیکن برای بار اول آسان است، اما بار دوم دشوار می شود. من تنها به پروژه اهمیت می دهم.

 

او در پایان گفت:

 

پوگبا می تواند در هر پستی بازی کند. او گل های زیادی نزده چرا که فوتبال ایتالیا دفاعی است، اما او 10‐12 پاس گل داده است. او تحرک بالایی دارد و 10‐13 کیلومتر در هر بازی می دود. او در پست های تهاجمی تر هم می تواند بازی کند و بازیکنان کمی هستند که در فضای بین حمله و هافبک به طریقه ی او بتوانند جا به جا شوند. او رویای توپ طلا را می بیند، این کاملا واضح است. رئال مادرید مطمئنا برای تحقق این رویا محیط مناسبی خواهد بود، نمی توانید این تاریخ این باشگاه را زیر سوال ببرید. برای پل و زیدان و رئال همواره خاص بوده اند. او آنها را تحسین می کند. باشگاه های دیگری هم بوده اند مثل منچستر یونایتد، پاریس سن ژرمن، بارسلونا، اما رئال … او همواره زیدان را تحسین کرده است و این را به من هم گفته است، این معیار می تواند در تصمیم او مهم باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: